miercuri, 25 februarie 2009

Cainii Comunitari




Pe data de 22/02/2009,am trimis o scrisoare la 30 institutii ale statului ,televiziuni si presa scrisa.Scrisoarea este urmatoarea:

Buna ziua,
As vrea sa analizati,promovati si sa sustineti ,o idee pt rezolvarea problemei cainilor comunitari .Aceasta idee mi-a venit dupa ce am fost muscat de un caine comunitar.
M-am imformat referitor la cheltuielile de la bugetele locale pt intretinerea unui caine , care se ridica la o suma de la 400,pana la 700 ron/luna.Adaposturile pt acesti caini ,sunt umplute la refuz si foarte putini caini sunt adoptati.
Vin cu urmatoarea propunere:
Primariile din mediul rural sa propuna spre adoptie acesti caini ,care vor fi sterilizati si deparazitati ,cetatenilor interesati pt a obtine o retributie lunara de 50-100 Ron/luna.
Cainii vor fi marcati cu un cercel cu o serie unica, pt a fi identificati si vor fi verificati lunar de catre medicul veterinar pt a stabili daca sunt crescuti in conditii normale .Daca acest caine decedeaza din alte motive decat cel de moarte naturala(batranete), nu i se va mai acorda aceasta retributie cetateanului respectiv. Dupa parerea mea ,toate partile ar avea de castigat,astfel:
-statul nu va mai cheltui intre 400-700Ron/luna pt un caine ,ci doar 50-100 ron si in scurt timp orasele vor fi curatate de caini comunitari
-cetatenii orasului nu ar mai fi deranjati si muscati de acesti caini comunitari
-cetatenii de la sate ,cu aceasta retributie de 50-100 ron/luna ,ar fi foarte multumiti pt ca foarte multi nu au venituri sau au pensii f. mici .(Am bunici la tara si cred ca ar fi in stare sa-i culce in pat cu ei , mai ales daca ar castiga si ceva banuti).
-cainii ar duce o viata linistita , o alimentatie sanatoasa si ar avea parte de afectiunea care nu o au pe strazi.
-am oferi o alta fata strainilor care ne viziteaza orasele tarii si care in acest moment sunt ingroziti de ce vad pe strazi.
Dezavantajele acestui proiect ar fi doar unul ,acela ca nu ar mai putea fura unii bani alocati pt acesti caini ,acestia fiind sefi de centre pt caini si unele ONG-uri care vor sa credem ca se ocupa de soarta bietelor patrupede.
Aceasta scrisoare a fost trimisa de catre un cetatean ,care ai pasa unde si cum traieste si va fi trimisa mai multor institutii ale statului,televiziuni si presa scrisa.
Daca vi se pare interesanta ideea ,va rog sa o promovati .
Va multumesc,
Catalin Ungureanu
Tel:0740078007



P.S.Pana astazi am primit un raspuns de la Senat ,care a spus ca nu se ocupa ei de problema si un raspuns de la Realitatea TV.

Niciun comentariu: